Wasantha Namaskara's 1027th

Psychological visual arts exhibition.

With my goddess

Spiritual Conversation in the Visual Arts.

වසන්ත නමස්කාර ගේ එක්දාස් විසිහත් වැනි (1027)

මනෝවිද්‍යාත්මක දෘෂ්‍ය කලා ප්‍රදර්ශනය.

මගේ දේවතාවිය සමග

දෘෂ්‍ය කලාවේ ආධ්‍යාත්මික සංවාදය.

मेरी देवी के साथ दृश्य कला में आध्यात्मिक वार्तालाप।


මම -

ඔයා ලග සදුන් සුවදයි.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

ඔව් අනේ මම කැමකිම සුවදක්. මම දැක්කා Painting එකට සදුන් සුවද එකතුවෙලා තියෙනවා.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

අම්මට හුකනවා කියන්නෙ මොකක් ද?

 

මම -

ඒක සංහල භාෂාවේ මහා නරක වචනයක්. කොහෙන්ද ඔයා ඒ වචනය හොයා ගත්තෙ.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

අනේ මට ඒක හින්දියෙන් කියලා දෙන්නකෝ. මම දැක්කා ඒක ඔයාගේ Painting මැප් එකක තියෙනවා. माँ කියන්නෙ නම් අම්මා. එතනොට හුකනවා කියන්නෙ.

 

මම -

माँ के साथ यौन संबंध बनाना।

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

කව්ද? අම්මාගේ පිරිමි ළමයෙක් ද? හරි මම දන්නවා බෝෂඩි වාලේ නේ ද?

 

මම -

ඔව්.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

අනේ මට ඒක ගැන විස්තර ටිකක් हिंदीයෙන්  කියන්නකෝ.

 

මම -

ලංකාවේ තියෙනවා  J. V. P. කියලා පක්ෂයක්. ඒකේ සමහර අය මගේ යාලුවෝ. ඒ අය කලාව ගැන වැරදි තැනක ඉදලා කලාව විග්‍රහ කරනවා. සමහර අය මගේ චිත්‍ර විවේචනය කරනවා. ඉතින් දවසක් මම කිව්වා උඹලට මම කියනදේ තේරුම් ගන්න බැරිනම් මට කරන්න දෙයක් නෑ. උඹලා අම්මට හුකාගනිල්ලා. කියලා.

ඇයි ඔයා හිනා වෙන්නෙ.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

මම ඔයාට නිතරම කියනවානේ සයිකෝ කේස්වලට Art තේරෙන්නෙ නෑ කියලා. ඉතින් ඇයි ඔයා ඒ අයත් එක්ක Art ගැන කතා කරන්න ගියේ.

 

මම -

මේක ගොඩාක් කලින් සිද්ධියක්.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

ඔයා අර මෝඩ ගෑනුන්ට චිත්‍ර උගන්වන කාලෙද?

 

මම -

ඔව් ඒ කාලෙ තමයි.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

කොහොම හරි ඔයා හොද උත්තරයක් නම් තමයි දීලා තියෙන්නෙ. හැබැයි ඔයත් ඒ වැඩේම තමයි දැන් කරමින් ඉන්නෙ.

 

මම -

?

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

ඇයි අනේ මම ඔයාට පුතා කියන්න ආසයි. ඔයා මට ගොඩක් වෙලාවට අම්මා කියනවා. අපි  Sex කරනවා. එතකොට ඔයා අම්මට හුකනවනේ. ඉතින් නරක වැඩේ කරන්නෙ ඔයානෙ.

J .V . P. කියන්නෙ මොකක් ද?

 

මම -

ජනතා විමුක්ති පෙරමුන........................................

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

ඒ අයට සදුන් සුවද එහෙම දැනෙන්නෙ නැද්ද?

 

මම -

පාටත් රතුයිනෙ. මම හිතන්නෙ ඒ අයට දැනෙන්නෙ ලේ සුවද විතරයි.

 

ම‍ගේ දේවතාවිය -

කමක් නෑ අනේ. ඔයා ඔන්න ඔහේ අම්මට හුක හුක ඉන්න. මේ බල්න මගේ සදුන් සුවද.

 

Comments