වසන්ත නමස්කාර ගේ
එක්දාස් හැට දෙවැනි (1062)
මනෝවිද්යාත්මක දෘෂ්ය
කලා ප්රදර්ශනය.
මගේ දේවතාවිය සමග
දෘෂ්ය කලාවේ ආධ්යාත්මික
සංවාදය.
मेरी
देवी के साथ दृश्य कला में आध्यात्मिक वार्तालाप।
මගේ දේවතාවිය -
මේ මොකද අනේ ස්ටූඩියෝ
එක පුරාම ජංගි එල්ලගෙන. මට අදින්න එකකුත් නෑ.
මම -
එකක් ගන්න.
මගේ දේවතාවිය -
ඉස්සෙල්ලම කියන්නකෝ
බලන්න මොකක්ද Painting එක කියලා. සමහරවිට කතා
කරගෙන යනකොට ඇදගත්තු එකත් ගලවන්න වෙයි.
මම -
මේ තමයි ලංකාවෙ
දේශපාලනය.
මගේ දේවතාවිය -
ඒ මොකක් ද අනේ ලංකාවේ
දේශ පාලනයයි ජංගියි අතරෙ තියෙන සම්බන්ධය. මේ සයිකෝ කේස් එකක්නෙ.
මම -
ඔයා හරි. සයිකෝ කේස් ගොඩක් ලංකාවේ
දේශ පාලනය ඇතුලේ වැඩ කරනවා.
මගේ දේවතාවිය -
හැම තැනම සයිකෝ කේස්
තමයි අනේ. ඕවා සාමන්ය දේවල්. මට හින්දියෙන් කියන්නකෝ Painting එකේ තොරතුරු.
මම -
ලංකාවට පිටරටින් අදුම් ගේන එක
නවත්තන්න යෝජනවෙක් තියෙනවා.
මගේ දේවතාවිය -
ඉතින් හොදයිනෙ.
ඉන්දියාවෙත් එහෙම තමයි.
මම -
ඒ අතරෙ යට ඇදුම් ගේන
එකත් නවත්තනවා.
මගේ දේවතාවිය -
කියන්න මම අහගෙන ඉන්නෙ.
මම -
ඉතින් මෙච්චර ඇදුමි
තියෙද්දි ලංකාවේ දේශපාලන කතාවල දී යට ඇදුම විතරක් ගැන වැඩිපුර කතා කරනවා.
............................................................................................
මගේ දේවතාවිය -
ඕක සයිකෝ කේස් එකක්. ඒ
අය, යට ඇදුම් ගැන කතා කරලා ලිංගිකව සතුටක් ගන්නවා.
මම -
ඒක අවිඥානිකයි ද?
මගේ දේවතාවිය -
අපොයි නෑ. ගොඩක් වෙලාවට
ඒක සවිඥානිකයි. මේ අය දේශපාලනය ඇතුලේ sex
හොයනවා.
මගේ දේවතාවිය -
ඔයා හරි තොරතුරු ලැබෙන්නෙ
ඒ විදිහට තමයි. ඒ කියන්නෙ මේ අය ලිංගිකව තෘප්තිමත් නෑ.
මගේ දේවතාවිය -
ඔව් අනේ. ලිංගිකව
තෘප්තිමත්නම් මිනිස්සු එතනින් එහාට කිසිම දෙයක් නරන්නෙ නෑ. ඔය හැම තැනම තියෙන්නෙ ඒ
ප්රශ්නෙ. එක එක විදිහට මතුවෙනවා.
අපි ගංගාවේ ඉවුරට වෙලා
ගග ගලන විදිහ බලාගෙන ඉදිමු. ඔයා කියන්න බලන්න මේ ප්රශ්නෙට විසදුම් කීයක් තියෙනවද
කියලා.
මම -
එකයි.
මගේ දේවතාවිය -
හරියටම හරි.
කොහෙද තියෙන්නෙ?
මම -
කජුරාවෝ ටෙම්පල් හරහා භගවාන් තුමා
හමුවීම. (ඉන්දියාවේ දී ඇතැම් අවස්ථාවල දී ගෞරවය සදහා බුදුන්වහන්සේ භගවාන් නමින් හදුන්වයි)
මගේ දේවතාවිය -
හරියටම හරි.
Comments
Post a Comment