වසන්ත නමස්කාර ගේ එක්දාස් හයසිය හතරවැනි
(1604)
මනෝවිද්යාත්මක දෘෂ්ය කලා ප්රදර්ශනය.
මගේ දේවතාවිය සමග
දෘෂ්ය කලාවේ ආධ්යාත්මික සංවාදය.
मेरी देवी के साथ
दृश्य कला में आध्यात्मिक वार्तालाप।
මගේ දේවතාවිය -
පුතා අරකතාව මෙතන පොඩ්ඩක් ලියන්න.
මම -
මොන කතාවද?
මගේ දේවතාවිය -
අර අමුසොහොනේ භාවනා කරන්න ගිය
හාමුදුරුවන්ගේ කතාව.
මම-
ගොඩාක් අය ගිහින් තියෙනවා.
මගේ දේවතාවිය -
අර මලමිනියක් එක්ක ලිංගික සංසර්ගයේ
යෙදුන හාමුදුරුවන්ගේ කතාව.
මම -
බුද්ධ කාලයේ හාමුදුරු කෙනෙක් අමුසොහොනේ
භාවනා කරන්න ගියා. කුණුවී ඕජස් ගලන කාන්තා මලමිනියක් දැක රාගය මතුවී, ඒ මලමිනියත්
සමග ලිංගික සංසර්ගයේ යෙදුනා.........
මගේ දේවතාවිය -
ඔයාට මේවා ගැන ප්රශ්නයක් තියෙන්න
විදිහක් නෑ.
මම -
ධුර්ගන්ධය, විකුර්තිරූපය, මිනී ඕජස්,
කඩා හැලෙන මස්වැදලි සමග Sex මතුවෙන විදිහ.
මගේ දේවතාවිය -
හරියටම හරි. මගෙ මැණික තේරුම් ගත්තා.
මම -
ඒ හාමුදුරුවන්ට Sex ලැබෙන්න ඇතිද?
මගේ දේවතාවිය -
හරියටම කියන්න බෑ. ලැබෙන්නත් ඇති. නොලැබෙන්නත් ඇති. අපි තේරුම් ගන්න ඕනේ Sex කියන්නේ ශක්තියක් කියන දෙය. දුර්ගන්ධය, විකුර්ථි රූප යටකරගෙන Sex මතුවෙන විදිහ. හැබැයි ඒ හාමුදුරුවෝ ඔයා වගේ Artist කෙනෙක් වුනානම් මේවගේ තත්වයකට වැටෙන එකක් නෑ.
මම -
ඒ හාමුදුරුවන්ට Sex ලැබුනනම් Life එක ඉවරවෙනවා.
මගේ දේවතාවිය -
ඔව් ලැබුනනම් එහෙම තමයි. එතන Sex කියනවට වඩා Art කියලා ගත්තනම් හරි.
මම ඔයාගෙන් ප්රශ්නයක් අහන්නද?
මම -
අහන්න.
මගේ දේවතාවිය -
ඒ හාමුදුරුවෝ දැන් ඉන්නවද? ඒ මලමිනිය
දැන් තියෙනවද?
මම -
ඇයි භගවාන් තුමා. (ඉන්දියාවේ දී බුදුන්
වහන්සේ භගවාන් ලෙස ගෞරවයෙන් යුතුව හදුන්වයි.)
මගේ දේවතාවිය -
ඔව්. කියන්න බලන්න දැන් තියෙන්නෙ
මොනවද? කියලා.
මම -
ඒක කියන දෙයක් නෙමෙයි දැනෙන දෙයක්.
මට ධම්ම ගිරිය මතතක්වෙනවා.
මගේ දේවතාවිය -
හරියටම හරි.
ධම්ම ගිරිය.
https://www.dhamma.org/en/schedules/schgiri
Comments
Post a Comment